Bara för att ni är så bra.

Ville bara skriva lite om er för ni kan helt enkelt inte få höra för mycket hur underbara ni är! Känns som om att deprissonerna i gänget kommer och går, jag vill göra allt för att de ska försvinna. Ett litet blogg inlägg kan väl inte skada?

 
Emmelie Berglöf.
Ja den här bilden säger väl ganska mycket om hennes personlighet. Men den flicka är helt underbar en dag men henne blir aldrig tråkig. Flum är hennes specialite. :)


Elina Mårtensson
. Detta är en flicka som är grymt bra på att lyssna och som alltid har funnits där för mig när jag har behövt henne. För mig är hon något alldeles extra!


Elisabeth Mackenhauer. En person som har kommit mig mycket nära under gymnasietiden. En person som jag trivs grymt mycket att umgås med. Hon är min Grisfis.


Sophie Sundhall. Min Soffipropp. Hon och jag har också grymt kul tillsammans, "vi trögisar i skolan". Även här finns det en del minnen att hämta.


Martina Gustafsson. Är så otroligt glad för att du har hittat tillbaka till oss så bra. Förra året var vi ifrån varandra på tok för mycket! Denna person är en ängel utan vingar.


Michaela Tengstörm. Hon är den där personen som sprider glädje runt om sig hela tiden. När man är runt omkring henne så kan man inte bli annat än glad. :)


Ellen Petterson. Tycker det är något sjukt hur man har kunnat komma en person så nära på ett år som man har gjort med våran Ellen. En underbar person som jag är vädlgit tacksam över att jag mött.


Lina Wysell. Min partypingla, min ängel. Vem hade jag snappsat med på festerna om inte du funnits? ;) tss. Du är riktigt bra min linafina.  


Josefine Göransson. Jossan jossan, nog har vi haft våra despyter under flahults åren. Glad är jag dock att vi har lagt dem bakom oss för du är också nu en av dom som lyser upp mina dagar i Svanhamn.


"Bara för att ni är så bra"

Kommentarer
Postat av: lizen

Du är helt underbar gumman :D jättefint inlägg :)

2007-10-16 @ 20:06:02
Postat av: Emmelie

Du är bäst Fia =) från lekis till hela gymnasiet, vi kommar aldrig ifrån varandra och de ä jag glad över!! Gud vad mycket minnen jag har från dig !!

2007-10-17 @ 09:15:23
Postat av: Elina

Aaw, vad fint fisen :) tkr sååå mkt om dig!

2007-10-17 @ 09:32:12
Postat av: Sophiie

Jag älskar dej hjärtat :) IG på matten ? ;) haha Duåja :)

2007-10-17 @ 18:43:25
Postat av: martina

du är bara för underbar för ditt eget bästa fiaa;) älskar dig ngt otroligt! är så himla glad för att jag hittat tillbaka till er, ni är underbara hela bunten! ser fram emot tiden med er

2007-10-17 @ 19:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback