Wednesday afternoon.

Tyska är det som står på schemat. Men blir inte så mycket tyska ut av det, jag och emmelie är inte på plugghumör och sitter och pratar i stället. Har varit på coop och köpt lite energi och pratar massa resa till nästa sommar, som är ett ganska vanligt samtalsämne nu förtiden. Michaela har pratat med emma massa om kos nu, verkar jätte bra tycker jag. Känner mig väldigt splittrad ändå när det gäller resan, känns som jag håller med alla som inte har lika tankar på något sätt. Mig spelar det inte så stor roll för och det håller jag fast vid. I eftermiddag blir det ut till stallet och rida lektion i kväll. Jobbigt jobbigt! Men hoppas det går bra..

Jaha skulle kanske plugga lite. :S Är så grymt trött!! Gaah .. Hejdå!

//Fia

Kommentarer
Postat av: martina

jag säger dt samma, har ingen direkt åsikt. men om vi bestämt kos nu så blir det väl det? eller? hänger ju inte med redit;) älskar dig gumman! miss:)

2007-11-14 @ 14:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback