Vinter ?

Massa massa snöä ute och solen skiner. Härligt tycker jag :) Sånt här väder ska det vara när det är vinter, inte en massa snö och slask utan då får det hellre vara några grader kallare och riktig snö. Har varit ute och kört lite med pappi, körde in till hans jobb och tränade lite backning.. Runt hörn och så, verkligen något jag måste träna på. Halkan var inte så farlig som jag trodde, på de stora vägarna går det ju primadonna att köra faktiskt. Familjen ska till mormor och morfar i eftermiddag och fika, vettisjutton om jag ska med.. Vet inte om jag orkar sitta där och proppa i mej massa sötsaker.. haha

Helgen har annars varit bra. I fredags var vi hos jossan som sagt och kollade på idol och pratade resa. Var en lättnad för mej att inte Mattias åkte ut. Tycker det är synd att han har hängt löst så många gånger för han är faktiskt grymt bra (tycker jag). Inte bara för att han ser bra ut för det gör han ju, men jag tycker faktiskt att sjunger väldigt bra också. Men ingen går ju upp mot daniel, alltid på top och alltid så himla bra! Norrahammars stolthet :)  

//Fia - The Calling - Wherever you will go. Gammal låt men fortfarande så sjukt bra! ♥

image181

Kommentarer
Postat av: michaela

vintern tycker vi om fian :)

2007-11-11 @ 14:41:23
Postat av: martina

somestern..hoppas vi kommer överrens ngn gång bara! älskar dig fia

2007-11-11 @ 15:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback