Spralliga Fia.

Nyss hemkommen från släktkalas (: Alltid lika trevligt! Denna gången var det emma som fyllde 16 år. Åt lite gott, gjorde i ordning en tavla till morbror pelle som fyller femtio snart, en tavla med massa kort och kommentarer på han från åren. Sen så avslutade vi med en film, eller aa vi och vi. Jag och Emma och Joacim. Jag var så sprallig och på g så var tvungen och lugna ner mig lite. De lurade på mej att kolla på torkel i knipa. hmm, lite smålustig film det där. Men den var väl lite rolig den med. ;)

Jag och lizah har velat fram och tillbaka hela kvällen, festa eller inte festa?! Kom till slut fram till att inte festa. Men är så grymt sugen! Klockan bara gick och det kändes som om det inte var någon ide längre. Suck. Nee jag laddar för nästa, nästa fest som kommer som jag hoppas kommer snarast! Det bara kryper i kroppen på mej. Men det får vänta, jag får spara mej i dag. Men vad ska jag göra nu då? Går väl upp till morsan och farsan och kollar lite tv då. Kan också vara mys pys i för sig (:

Bye bye!
//Fia


Kommentarer
Postat av: Lizah

Förlåt älskling :( men det kom ju massa annat emellan nu ändå :/ jaghatar att ha det såhär :/ men vi taggar till nån annan gång ist :) Vi måste ju spara oss lite till 18 årsdagen ju :D Älskar dig hjärtat mitt

2007-11-03 @ 22:58:36
Postat av: Elina

Fia, vi gjorde väl rätt? ;) tss. Kärlek

2007-11-04 @ 11:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback