Press.

Just nu känner jag bara press vart jag än vänder mig. Framför allt från skolan.. Har inte speciellt mycket den här veckan, men pressen attackerar mig ändå hela tiden. Svenska prov på fredag.. Har också varit och lånat en bok nu på 300 sidor och som visade sig att vara del 1, vilket innebär att det säkerligen finns en del till på 300 sidor. Detta innebär att jag måste börja läsa! Ständigt. Får snacka lite med svenska martin med. Känner också massa press för körkortet, alla redan! Fyller ju inte förrens om två månader. Känner mig redan stressad och inte redo på något sätt. Nee jag måste försöka koppla bort det nu. Får se om en tripp till stallet gör mig på bättre humör, hoppas att skutt är på bättre humör än jag är. :)


Jag försöker se positivt på allting och det tror jag de flesta människor gör. Men i bland så räcker det inte till. Ibland kan det var skönt att på kvällarna att tänka sig tillbaka och fälla en tår. Glädjetår eller sorgsen tår. Tänka tillbaka till glada minnen eller minnen som man mår mindre bra av. Så är det bara.

Nej dags att skärpa sig, TÖÖNT FIA! ;)
 image178

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det måste man få göra fia älskling

2007-11-05 @ 17:14:05
Postat av: Anonym

detta klarar du hjärtat, vi hjälps åt :) vi kör på "det får gå som det går" ;)

2007-11-05 @ 17:39:26
Postat av: michaela

det var jag ;) haha

2007-11-05 @ 17:40:02
Postat av: Liizah

Fia tänk på nästa sommar :)

2007-11-05 @ 21:41:01
Postat av: Elina

DU ÄR BÄST! Känner du dig liiite bättre? (A) Älskar dig!

2007-11-05 @ 21:47:20
Postat av: martina

åhh vad jag kännde igen mej i det sista.. jag är en "ensamgråtare" ;) jag tror alla behöver gråta ut ibland, bara för att släppa lite på pressen och tycka synd om sig själv en stund. men man måste se framåt också fia:) fjällen, nästa sommar. och tänk på att du har ett underbart tjejgäng som stöttar dig i vått och torrt

2007-11-06 @ 15:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback