Pluggning var det fia..

Jag är i full gång med pluggandet.. Or not. :P Joo men är faktiskt lite i gång, har börjat kolla igenom frågorna och så och känns som om jag förstår mer nu än vad jag gjorde innan i alla fall. Kanske jag kan hålla isär på alla filosofer nu, kanske inte. Ville bara ta en liiiten paus och blogga lite. Sen så jag fortsätta, ska be mamma förhöra mig och kanske kolla igenom texterna lite om jag nu kan hålla koncentrationen uppe. Borde egentligen göra lite mer på samhällen med men det får komma i sista hand. 

Hade min åttonde körlektion i morse, vilken gick bra. Thomas sa att han tyckte att han hade märkt att jag utvecklats i min körning. Att jag börjar känna mig mer bekväm och har fått mer självförtroende och så. Känns kul att höra, det behövde jag höra. Han frågade också när jag hade tänkt att göra mitt teoriprov och då fick jag påminna honom om att jag är 90:a och inte fyller år förrens i Januari. Men man kan ju ändå undra varför han frågade om det fanns någon baktanke i det eller om han bara var nyfiken? Nej sånt där är inte bra att spekulera i. Måste ändå komma igång med teorin snart, får ta typ en dag i veckan då jag åker dit och kör lite på datorerna nästan..

I mon blir det idolmys och resesnack med tjejerna hos Josefine :) ♥

//Fia - Åter till pluggningen ..

  


Kommentarer
Postat av: Lizah

Dumma plugg :( men vi fixar detta :)

2007-11-09 @ 08:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback