På ett ganska bra humör.

Har haft en otroligt trevlig fika stund med mina kära flickor sophie elina och lizah. Babblade mest om sommarens resa, vi kommer upp med nya förslag hela tiden. Men en hela resa inräknat russel för 6000-7000 känns inte helt fel måste jag säga. Fick även se en stefan liv, skämms lite med tanken på hur jag glodde men vad fan var ju tvungen att se om det var han eller inte (A). haha, jaja. Har babblat med johanna i 40 minuter i telen också, vilket jag även gjorde här om dagen men då låg nog tiden på ännu mer. haha, har mycket att prata om nu för tiden. ;) Kom fram till att vi är för duktiga på att tänka, det måste vi bli sämre på helt enkelt! ;) Bestämde nu också att jag ska spendera fem dagar av mitt jullov på relacom och tjäna lite pengar. Det känns faktiskt bra, pengar är alltid välkomna särskilt nu! Nu väntar jag än en gång på att en smarrig sallad ska komma hem till mig, är egentligen inte ett dugg hungrig men den slinker nog ner rätt lätt ändå. Så god som den är! Nu är det historia plugg som väntar.

I dag är en sån dära dag då jag inte kan sluta att vara så dära glad över att jag har mina underbara pinglor. Ni får mig att må så bra. Jag älskar er något grymt.
image185

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Jag älskar dig med :D min faartpig ;)

2007-11-21 @ 19:07:18
Postat av: Måårtengås

Fia och Elina. alltid du och jag, stumpan ;) Älskar dig!

2007-11-21 @ 22:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback