Klassfest m.m.

Ännu en helg har gått. Kan inte sluta tjata om att helgerna går så fort! Har nyss kollat på Idol eftersom jag missade det i fredags. Daniel är så himla grym! Lätt att han tar hem alltihop. :)

Om vi tar helgen från början. Fredag, åkte först till Jonas där vi träffade några och tillsammans med dem åkte vi vidare ut till jäbo. Där satt vi och drack och bastade och hade trevligt. Träffade några nya ansikten med, alltid roligt. Lördagen började med att vara lite bf men tog det lugnt hela dagen. Åkte på släktkalas, "POJ 50år". Trevligt var väl det. Sen så efter det drog jag till jossan där klassen befann sig och dansmattan var i full gång. Jätte kul! Blev även lite "jag har aldrig" och med andra ord som även den blev en succe. Vid tolvtiden så åkte jag ut till jäbo igen en liten sväng för att hälsa på folket som befann sig där. Det var väl trevligt det med men var så himla trött. Var hemma igen vid halvtvå tiden.

Idag väntar massa massa plugg, och jag vet ju hur det brukar sluta. Att det högst blir en femtedel gjort av allt som jag ska göra. Aja.. Väntar nu på en sallad från alcamo. Jag älskar den salladen! Tröttnar aldrig. Fick även en samtal nyss, ett sånt samtal som jag verkligen ogillar som kan göra mig något grymt förbannad. Men det gör inget, jag älskar dej ändå jojje! ;) Har varit kul att få spenadera så mycket tid med dig i helgen som jag har gjort.

Klassfest får vi banne mej göra om! Något grymt roligt var det. Me like Svanhamn :)

//Fia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, va nu förstår jag inte alls vad du menar med att bli förbannad ?;) hahah

2007-11-18 @ 16:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback