Klagoblogg.

Det mesta känns neråt nu. Skutt gick det inte bra med för jag blir rädd så fort jag sitter på honom. Har tappat mitt självförtroende i ridning ganska mycket så får se lite hur det blir i fortsättningen. Skolan är också jobbig, har stort prov på fredag som jag inte har gjort något alls till och inte har någon ork till att göra det heller. Inlämning på torsdag också. Förkylning har drabbat mig och det gör att man blir ännu slöare och tröttare. Resan till sommarn känns inte lika kul längre heller av någon anledning.. Sen en annan grej som jag är lite småsur är att alla ska lägga sig i en viss sak hela tiden. Det gör inte det hela lättare eller roligare, vettifan om jag nästa skiter i det nu. Får se lite vad som händer ..

Jag skulle behöva en riktig shoppingrunda nu så att mitt humör kan gå upp lite. Men har inga pengar så det skiter sej det med. Får hitta på något annat som piggar upp mig. En godispåse har jag kanske råd med i alla fall (A)

//Fia

Kommentarer
Postat av: Elina

Fia, en låååång fika imorgon, lite mysigt prat. ingen stress och tråååk. I know I need it anyway ;) vad säger du? Wasas? tss :) Älskar dig!

2007-11-20 @ 13:30:51
Postat av: Lizah

Gumman, finns här för dig :) Det vet du!!!

2007-11-20 @ 15:23:23
Postat av: Lizhen

Förresten älskling, Jag hjärtar dig :)

2007-11-20 @ 20:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback