Kära blogg,

Jag har nog aldrig haft så mycket verk dagenefter en ridlektion som jag har haft idag. Ont i hela kroppen! Mm det var en tuff ridlektion i går för min del, ibland blir jag inte riktigt klok på den hästen. 

Nåväl, skolan rullade på rätt okej idag. Jag var duktig som inte åt ute! Gick i stället till matsalen och åt fisk. Mums..?! Engelskan gick ganska smidigt jag och emmelie började planera våran resa till london. Blev även lite prat om resan i dag igen, börjar faktiskt närma sig bokningsdatum så tänkte planera lite i helgen för de som kunde vara med. Längtar verkligen tills vi har bokat nu, ha något att verkligen se framemot. :)

Är så grymt avundsjuk på min syster att hon ska åka till England två gånger innan årts slut. Nästan vecka åker hon till leeds för att hälsa på martina, okej det är inte så farligt. Men i början av december ska hon till London kolla på Mcfly och massa annat roligt! JAG VILL OCKSÅ FÖLJA MED. :(

Blev visst ingen träning för mig i dag heller. Vart uppe och käkade någon röra pappa hade slängt ihop.. Såg lite mysko ut. När jag ätit klart frågar pappa mig om det gick bra att äta med två gafflar, jag kollar ner på tallriken och ser där två små oskyldiga gafflar som jag hade ätit med utan att jag märkt det själv? hmm. Varför gav du mig dom frågar jag min fader då, hans svar: Det fanns inga knivar kvar. Puckofarsan ;) Så jag fick mig ett litet skratt vid matbordet.

Tro inte då att jag har pluggat hela eftermiddagen som jag har varit hemma. Oh nej.. I min värld har vi tydligen inte svenska prov på fredag :S Har i alla fall börjat läsa lite på min bok till svenskan och det känns i alla fall bra. :) Nee nu ska jag nog ta mej en superduperskön dusch, kolla på min käre tvserie vänner, kanske kolla igenom svenskan, sen så får det bli en tidig kväll för mig så att jag är piggare tomorrow. 

Lite smått och gott blev det i det här inlägget ja.. Ha det bra gott folk!

//Fia 

When did everything go over to be
seeing by that point of view?


Kommentarer
Postat av: lizen

Du är så himla bäst :)

2007-11-06 @ 19:16:07
Postat av: michaela

du är duktig fian, sparsam och allt. önskar jag var lika bra ;)

2007-11-06 @ 19:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback