Jag vill åka utomlands!!

image159

Jag vill åka utomlands nuu!!
Jossan är i Egypten, Michaela åker snart till Lanzarote och Lizah nästan snart till Marocko. Jag vill också åka och bli brun och fin! :( Orättvist! Var med Elina och Lizah i går och kollade på massa resor. Åhh vad resfeber jag har! Vill boka till nästa sommar nu. Ska bli så underbart! Och var faktiskt redan vissa resor som var slutsålda till nästa augusti! Helt sjuukt att man bokar så här tidigt. Men det är väl tack vare den sommarn som var. 

I dag har jag varit ute hos skutten. Pysslat och ridit lite :) Myspys! Var inte ett fan av hackamoret riktigt, men men. Antingen så vänjer jag mej väl eller så hoppas jag att vi får byta tillbaka till gamla heliga bettet soon. ;)

Ikväll blir det nog bara ta det lugnt .. Och i morgon lite idolkväll :) Måste ju hejja på alla norrahammars och tabergsbor som är där och kollar på våran käre daniel. Resten av helgen får man väl se lite vad vi hittar på. Pratas ju om partaj, får se lite :) Men nu så ska jag nog röra på mej lite. Rastlös! Ciao.

//Fia

Kommentarer
Postat av: Lizah

Nästa år draaaar vi :D Fenix ;)

2007-11-01 @ 18:24:29
Postat av: Elina

Hotell Fenix, dans på borden? ;)

2007-11-01 @ 22:05:15
Postat av: Liizen

fenix Fenix :D jag vill jag vill!

2007-11-02 @ 17:04:29
Postat av: michaela

Du kan få följa med till Lanzarote ;) tihi, daarling

2007-11-02 @ 18:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback