Hate that I love you.

Ville faktiskt bara skriva att nu har jag varit riktigt duktig. Jag har skrivit klart alla g frågor på samhällen! Det tog sin lilla tid men nu är det i alla fall gjort, med lite NRJ på så gick det faktiskimage184t ganska bra. Hade inte varit fel att göra någon vg uppgift med men det får faktiskt vänta. Nu måste jag börja koncentrera mig på historiaprovet vi har på fredag. Men det är så grymt tråkit! Lag och rätt som jag har gjort nu är faktiskt lite intressant ändå tycker jag. Nu så är jag faktiskt värd att krypa ner och kolla tv:n lite :) I mon blir det troligtvis lite mys och fika efter skolan om det nu inte blir stallet då vill säga. 
 

I mitt NRJ lyssnade fick jag mej en liten ny favorit:
Rihanna feat Neyo - Hate that I love you. ♥
http://www.youtube.com/watch?v=IsbN7mj7bcs&feature=related




Kommentarer
Postat av: Lizhen

Vad duktig du är hjärtat :) Hoppas du kan följa med och fika idag älskling

2007-11-21 @ 08:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback