Ensam i mörkret.

Här sitter jag ensam i köket och kollar ut på den rosa himeln, solnedgång är faktiskt något fint. tss. Väldigt mörkt här inne, lite mys faktiskt. Pratade med Elina nyss som låg i ett bad med ansiktsmask och hårinpackning tror faktiskt jag ska göra det samma och kolla på lite vänner samtidigt. Det är jag faktiskt värd! Fick välja på innan om vi ville sitta kvar i skolan och jobba eller om vi skulle åka hem. Jag och Emmelie traskade ner till alcamo och åt en sallad och åkte sedan hem. Så nu har jag fått prata av mej ordentligt, babblat massa skit med emmelie som också övergick till flumm och nu som sagt med Elina baby ett tag också. Saknar min mårten lite :/ Men vi träffas nog snart. hehe.

Hade ju även körlektion i morse, började köra lite på motorväg som vi även ska fortsätta med nästa gång. Känns faktiskt som om körningen går lite framåt nu i alla fall, fast att ha körkortet i hand känns vääldigt långt borta fortfarande. Hade även den perfektaste stalldag i går, fick snacka lite skit med både Malin och Dalengård. Kul! Eftersom man inte träffar dem så ofta annars. Ridningen gick också bra, han kändes mycket stabilare och lugnare än vad han gjort innan. Visst pigg är han ju men det går inte att ta i från honom nu gäller det bara att få honom att lyda så bra som möjligt :)

Mariestadgrabbarna skulle ju komma och spela mot Hv i dag så det var väl egentligen tänkt att vi skulle kollat på dom nu i kväll. Det hade varit lite kul faktiskt men tror jag skippar det ändå. Vill vara hemma och ta det lite lugnt i dag faktiskt. Måste hinna plugga lite samhälle med eftersom jag inte gjorde det i skolan så det måste jag faktiskt göra.

Så där ja, nu fick ni en liten snabbresume av min dag (och gåreftermiddag). Nu ska jag nog tappa upp mej det där badet :) Ha det så bra!

//Fia

Kommentarer
Postat av: Lizen

Grisfis :D

2007-11-15 @ 17:19:24
Postat av: Emmelie

Bra att han skötte sig.. Får la se hur de går idag :P

2007-11-16 @ 12:30:54
Postat av: Elina

Saknar dig med min griis :) Älskar dig!

2007-11-16 @ 21:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback