Dans.

Öppethus i dag på JB vilket för oss innebär dans i cirkus fyra timmar. Först danslektion och sedan dansa för alla nior som kom och försöka att få de intresserade av våran linje. Hoppas någon blev det, behöver lite fler danstjejer på skolan tycker jag nog allt :) Så nu är jag i alla fall helt slut! Det bara värker i hela benen. Men det är så det ska vara, då känner man att man har rört på sig och då känner man sig duktig och hurtig (och glömmer bort målet på max). Det har faktiskt varit en helrolig dag, jag tycker om att dansa. Nu så har jag äntligen krypit ner och har fotbollsgalan på i bakgrunden. Har nog inte ätit så mycket som jag borde ha gjort men varma sköna sängen lockade helt enkelt för mycket. Det får bli en tidig kväll idag.

I morgon drar jag och sophie ut till bratte efter skolan för att ta hand om våra hästapållar. Får se lite vad jag hittar på med kusen min, får se lite hur mycket jag orkar. Han hade ju varit jätte duktig i helgen när emmelie hoppat honom och så, det glädjer mig :) Hoppas vi kan hålla i det med.

Nu så väntar mina vänner Rachel, Joey, Ross, Monica, Pheobe och Chandler på mig. ;)

//Fia

Kommentarer
Postat av: grisen1

haha. jo nu har vi bestämt att vi ska ha kul på fredag iaf;) inte sitta hemma en helg till! promise? älski

2007-11-13 @ 17:40:16
Postat av: Grisen2

Vem har snott ditt namn:O? hahaha :P

2007-11-13 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback