28 november.

Tyskan var idag inställd! Yeeey :D Skulle läsa lite hemma, haha no way. Jag och emmelie skulle kanske försöka klura lite på det i kväll, se om vi kommer någon vart. Ska sova i stallet i kväll. Ska åka ut och rida skutt lite efter lektionerna, testa på det lite igen. Var ju ett litet tag sedan som jag satt på honom nu men det ska nog gå bra, får ta det succesivt :) Så blir det väl rida en sväng i morgon också. Om det blir skutt eller någon annan kuse det återstår att se :) Tror jag ska försöka hinna med en sväng in till körskolan i morgon med och köra lite teori igen. Måste faktiskt det.
image191
Igår var jag också på körskolan och körde lite teori efter skolan. Efter det så lånade jag johanna och hennes hundar och gick en lite promenad. Jätte mysigt :) Tycker faktiskt om att vara ute och pulsa i snön i mörkret, busa med jonna (en av hundarna), känna hur kölden bryter sig in och bli röd om kinderna. Sedan följde jag med johanna hem en sväng. Blev en massa prat, lite flum, sång osv . :) Det var en lite mysig dag.

Ska se om jag kanske kan plugga lite innan jag drar till stallet? Läsa lite bok kanske i alla fall. Får se lite. Byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback