1 månad och 29 dagar kvar..

Nu är det banne mig nedräkning tills jag fyller 18, 1 månad och 29 dagar kvar är det i dag. Kan inte sluta tänka på det! Var så grymt sugen på att gå ut i kväll, enormt sugen på en riktigt bra partykväll. Men det får vänta, ikväll blir det lugnt i alla fall tror jag. Men i mom blir det kanske fest? Ska i väg på femtioårs kalas först sen så ska jag ju träffa johanna och vem vet det kanske blir fest där? Det återstår att se helt enkelt. Verkar som om att klassen planerar klassfest på lördag låter himla kul men jag har faktiskt lovat johanna så det står jag fast vid. Natten är ju ung så vem vet jag kanske hinner med att hälsa på klassen en sväng med, men mig spelar det inte så stor roll faktiskt för jag och johanna har jämt väldigt roligt tillsammans också. :)

Vaknade med en förkylning i dag som inte känns så himla rolig. Så ska hem och vila lite efter skolan i dag med :) Historian har vi prov i nästa vecka och det känns inte så bra faktiskt. Känns inte som om jag hänger med riktigt! Men men vi får ta även det som det kommer.

Åter till historian ..

//Fia

Kommentarer
Postat av: Lizah

Älskling, jag är också lite sugen :) om jag är piggare i mon hänger jag med ut :)

2007-11-16 @ 14:46:38
Postat av: michaela

men nu kan du ju imorgon! första klassfesten med Svanhamn, kommer bli duuuundermysigt! ;D

2007-11-16 @ 15:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback