Torsdagkväll.

Har nyss varit hos johanna för att låna en sak, och givetvis kunde man ju inte låta bl iatt stanna o snacka lite skit :) Pratade även med moster maria massa om jobbet. Kommer gå in vecka 24,25,26,27, halva 28, 29 och troligtvis 30 med. Så blir lite mer än 6 veckor. Det tror jag blir ganska bra. Men de påminner mej heela tiden om att det kommer bli körigt vacka 28,29 när dom är borta givetvis.. haha, men det kommer vi som är kvar säkert fixa ändå hoppas jag :) Sen vecka 30 får man väl se lite hur mkt det finns och göra, men tror jag går in den veckan så jag får mina 6 veckor. Så har jag en vecka hemma ledigt innan vi åker utomlands, känns skönt.  :) Hohojaja. Nu så ska jag öva igenom min svenska redovisning, så gott det går med tanke på att jag glömde mina stödordslappar och grejjer i skolan.. :/ Smaart. Aja, sen i alla fall när jag har gjort det så ska jag packa och fixa iordning allt för i morgon, sen så ska jag banne mej gå å lägga mej, tidigt! :) 

Såå, tack för mej :)

//Fia

                                             People marching to the drums,
                                    Everybodys having fun to the sound of love.
                                                 Ugly is the world we're on,
                                             If I'm right then prove me wrong, 
                                      I'm stunned (to find a place we belong).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback