Tierd

Nu är första provet klart, datakunskap. Gick hyffsat bra, inte alla rätt direkt.. Men det gick bra! Har nu massa tid till att plugga på medicinska men jag vill inte, jag orkar inte.

Känndes himla jobbit i morse.. Borde få vara olagligt att gå upp så tidigt när man är så trött. Himla mkt press me från alla håll och kanter på alla olika sätt. Man ska göra si och så, hjälpa den och fixa det, bli klar med det ena och det andra, vara snäll mot den och vara duktig på det, pengar hit och pengar dit. Känns som om det är min tur att gå in i väggen om detta inte får ett stopp snart. DUMMA!

Jag är himlans avundsjuk på lizahs mammi o syster som åker te bulgarien idag, ja vill också! :) Nee först och främst så längtar jag till helgen nu. Den ska bli bra! Med er blir allt bra :) ♥

//Fia

Kommentarer
Postat av: Liiizen

Gumman du är bäst det veet du :) Helgen bli bra <3

2007-05-22 @ 09:28:51
Postat av: Emm_elie :)

Fia lia lej :)
Du är underbar, jag vet hur de kan vara, man får släppa allt och bara fösöka slappa ! Och de är vad jag ska göra idag...
Helgen kommer att åka allt och alla !! ;)

2007-05-22 @ 09:32:02
Postat av: Jag igen :P

Äga menar jag !!

2007-05-22 @ 09:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback