Soffpotatis

Screw allt jag skrev om för några dagar sedan om att vara så nyttig och träna och bla bla. Har inte följt det särskilt bra. Suprise? Kanske inte.. Sov länge idag :) Behövligt. Humöret på morgonen var dock inte så bra, lr aa morgon och morgon.. Hela förmiddagen vart jag himla seg. Men sen vid två tiden kom vänner på tv:n och så fick man sig lite mat i magen så då orkade jag äntligen ta i tu med kläderna och rummet. Rev ner alla kläder från hyllorna och vek upp det så fint igen så. Slängde ut massa gamla fula kläder med, så fick mkt extra plats i byrå lådan :) Nu de senaste två timmarna har jag bakat kladdkaka, kollat på wallander och roomservice visas nu på 5an. När alla bra program är slut ska jag hoppa in i duschen, färscha till mig lite :)

Dags o börja tagga ? :)

//Fia

Kommentarer
Postat av: Liiiizen

Taaaagggga gumman :D

2007-05-17 @ 21:19:07
Postat av: Sajje

Vad fin bloggen är :)

2007-05-18 @ 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback