Ni

Ligger här nu framför tvn i extra sängen jämte min säng. Elina sov här i natt men åkte hem tidigt för plugg, vilket jag faktiskt har börjat med också. Sen hur långt jag har kommit behöver vi inte prata om. Och nu helt plötsligt kom visst vänner på tv o då kan man ju faktiskt inte sitta och plugga. (A)

Helgen har varit kalas. Fredag: Hemma hos jolle, spela poker o såå. Mkt trevligt :)

Lördag såg ut ungefär så här:
image42image43image44

Hos emmelie först, sen iväg på lite fest. En kul kväll :)

Söndag blev bara lugnt! Sen upp o jobba på måndagen.
Måndagskvällen såg i alla fall ungefär ut såhär:

image45image46
image47image48image49image50image51

Förfest hos emmelie igen o sedan vidare på fest. En helt okej kväll det också. :) Kan ju inte blir annat än bra när man umgås med er :) Men nu blir det banne mej lugnt ett tag känner jag.. haha :) Måste bara säjja att ni tjejer är verkligen de bästa jag vet. Har så himla kul med er! Bäst bäst bäst är ni :) ♥ 

Nee kolla färdigt på vänner nu o sen "plugga" vidare :/
 
//Fia

Kommentarer
Postat av: Elina

tycker så hiimla mkt om dig baby :) <3

2007-05-01 @ 20:25:38
Postat av: Liiizen

Vi är så himla bra :) Älskar dig <3

2007-05-02 @ 07:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback