Förändring och Eurovision songcontest

Nu har det ploppat upp massa ideer i fialottas huvud. Bestämde mej för i dag att ge mej ut och springa en liten runda, vilkat nu är gjort. o nu så har jag fått för mej att jag ska börja träna igen; Springa en gång i veckan, cykla på motionscykeln en gång i veckan och gå ut och gå en gång i veckan. + dansen och idrottten i skolan och ridningen på måndagarna. Undra hur länge jag kommer hålla detta. Har också fått för mej att jag ska börja med det hära "inteätagodispåvardagar" igen. Bara jag kommer i håg att ta me mej frukt och yoggi till skolan så ska nog detta inte vara ett större problem. Jag har också kommit på att jag ska spara till långa naglar.. igen. Vet inte varifrån jag har fått dessa knasiga ideer.. Men jag tror jag vet med mej någonstans att jag mådde mycket bättre på de flesta sätt och vis när jag tränade regelbundet .. Jag ska försöka hålla på det här nu! (igen)

Gårkväll vart det eurovision songcontest. Elina, Lina och Lizah kom hit och kollade med mej :) Säjjer bara en sak, hur fasiken kunde sverige komma på 18onde plats? :O De var ju lätt bland de fem bästa! Miinst. Men det är de där himla österländerna som bara röstar på varandra hela tiden. Men det är ju så.. Skulle vi vara 75 länder i norden skulle ju någon här vunnit. Lite surt att det har blivit så men men .. Ola Salo var i alla fall klaart grymmast! Bättre lycka nästa gång.

Nehe, om man skulle göra klart sitt muskelcellarbete kanske .. =/

//Fia

Kommentarer
Postat av: Liiizen

va duktig du är gumman :)

2007-05-13 @ 17:07:01
Postat av: michaela

vilka ideer du har, jag ska nog haka på dig på "inteätagodispåvardagarna" löftet, se om det håller den här gången bara :)

2007-05-13 @ 21:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback