Ensam

Har nyss kollat på film och ätit massa naturgodis med syster yster *nyttiga vi är*. Men nu blev det himlans tråkigt här. Sitter och lyssnar på massa musik och kan knappt sitta still. Åka in till huset kanske? :D haha, njaa lite sent nu. Får spara energin tills fredag. Men vart är festen? =/ hmm. Shit pommesfrit vad det är dåligt med ekonomin just nu. Hade typ tvåhundra kronor för lite än vad jag trodde.. Himla tur att man får lön denna månad, men skulle inte förvåna mej om det blev ngt fel med det med.

Alla går runt och längtar till sommarn.. Men inte fia. Hon längtar istället till när skolan börjar igen och allt jobbande är över. Börjar få lite klump i magen över jobbet.. Visst pengarna är himlans lockande, men just förtillfället känns det inte särskilt bra. Det är inte att jag ska jobba så länge och så mycket, utan något annat.. Vet inte riktigt vad. Ska jobba på fredag, hoppas det känns bättre då. För nu finns ingen återvändo, kontrakt och allt är påskrivet. Det kommer gå bra, allt löser sej alltid på ett eller annat sätt. (dock ofta på sånna sätt som jag inte vill, men får hoppas att den här gången är ett undantag.)

Måste bara skriva några rader om mina underbara flickor. Ni är klart dom bästa som finns! Inte en sekund är tråkig med er. Alltid har vi såå kul! Allt som vi planerar, allt som vi har gjort, alla minnen allt så himla bra. Jag älskar er <3

-
Liseberg 30/5
- Halmstad 11/7
- Portugal 7/8
- Bulgarien - 08 ;)

Läängtar!

//Fia - varför ens hoppas, blir ju aldrig rätt ändå.

I like that, your flavor is hot.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fian :) du är helt underbar :)alla minnen detta året är så grymt bra :) Bulgarien 08 kommer bli kanon. Feeesta :D. Du är bäääst < 3

2007-05-16 @ 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback