Ännu en underbar eftermiddag

Denna tillbringad i stallet. Var hemma ca fyra, halv fem satt jag på moppen på väg ut till bratte för att ta hand om baloosingen. Asså det är nog något av det underbaraste som finns.. Bara åka ut till stallet, fixa box och mat, ta in "sin" häst, pyssla om o rida. Så otroligt mysigt! :)

Dansen i dag var faktiskt rolig med! tro det eller ej.. Började med linas dans, faktiskt rolig! Reagge typ. :) Kom även på en sista låt som vi ska ha, o kom på lite dans till den. Kommer nog bli super bra när allt är klart. :) I morgon är det nationella prov och orientering. Stanna hemma? Jaa tack. Men det går icke. o jag har inte tänkt och plugga till detta provet heller, jag säger som jag säger till alla andra nationella som har varit: Det får går dom det går, jag skiter i vilket. Vist sagt lr hur? ;) haha.

Nee nu ska jag nog krypa ner i världens gosigaste soffa o äta något fett

//Fia

Kommentarer
Postat av: Liizen

Filus :) saaaknar dig <3

2007-05-10 @ 22:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback