Sommarlov och massa sol :)

Blir inte mkt dator och bloggskrivande när det är sånt hära hejdundrande härligt väder ute! Men tänkte i alla fall ta mig tid nu och klottra ner några rader vad jag har hittat på sedan jag skrev sist. :)

Torsdags, skolavslutningen. Gick väl sådär med danserna .. Gick sedan och åt alla tjejerna på piren, mums :) Gick på stan en sväng, köpte en kort svart kjol :) På kvällen åkte vi först in te sebbe. Satt där o grillade på vätterstranden utanför.. Gick sedan längre bort på stranden där allt folk höll hus. Vart en himla rolig kväll faktiskt!

Fredag, student. Upp vid klockan tio cirkus. Hänga upp massa ballonger o fixa i ordning allting :) In te peset, kolla på Sandra som springer ut och svettas uhjäl bland allt folk! Tur med vädret fick dom ju bruttorna i alla fall. När vi var klara där, dags o åka hem med släkten. Trevligt trevligt! Drog sedan in till vätterstranden på kvällen igen. Inte lika kul som dagen innan, men det var väl trevligt ändå emellan åt. :) 

Lördag, sola och slappa. Åkte och badade med Martina och Emmelie då vi också bestämde oss för att grilla och tälta på kvällen, vilket vi gjorde. Mycket mysig och trevlig kväll :) 

Söndag, slappa. Blev ju inte för mycket sömn i tältet så när jag kom hem gick ja o la mig fram till middagen. Efter det har jag kollat på film och skrivit rent mina anteckningar om jobbet, en liten lathund till mig själv (A)

Mm .. Nu är det slut på ledigeheten ett  tag. Starting the work tomorrow. Men första veckan och kanske andra också, kommer nog bli hyffsat lugna, sen så blir det desto tuffare.. Men jag har bytt taktik nu: Istället för att jämra mej över att det är svårt o bla bla så säger jag till mig själv i stället: Jag kommer klara detta lätt som en plätt! Se om det är bättre! :P haha.

Nästa sak som står på schemat o se fram emot nu: Midsommar :)

//Fia

1 månad, 27 dagar.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh jag har inte ens fått sommarlov än! får på onsdag .. :/

Postat av: Fisi

Grisi saknar dig med :( en massa :( måste ses snart < 3

2007-06-12 @ 17:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback