Regnet det bara öser ner..

Är det inte härligt med svensk sommar? 15 grader varmt och ös regn.. Kan inte vara kul att vara tekniker i det här vädret. haha. Så länge det inte åskar i Växjö så är jag nöjd. Hoppas också innerligt att det är fint väder i halmstad vecka 28 :) Mamma och Pappa åkte till tyskland för några dagar i morse. Saknar dem alla redan lite grann. Men det förtjänar dem att få komma i väg några dagar och bara ta det lugnt. Jag meed ? (A) haha, mabye not. Ska ta tag lite i mitt liv nu i alla fall, jag och johanna ska troligtvis simma i morgon. Måste banne mej börja röra på mej igen =/

Elina och Lizah kommer hem i natt. Elina skulle ringa mig när de var i Sverige, hoppas ja vaknar av det så jag får prata lite bruttan. Har ju haft en del kontakt via sms, men hur mkt får de plats o skriva i ett sms? Inte särskilt mkt nej. Inte för att jag kommer orka att prata så mkt i natt heller men ändå :) haha.

//Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback