Nationaldagen

Denna har man tillbringat i stallet än så länge, kollat på ridskoleavslutning. Så duktiga så var ni :) Men himelskt varmt var det så skyndade mig sedan hem för att lägga mig i solstolen. Men när jag kommer hem så är molenen uppe :( Så jag satte mig vid datorn i stället en sväng för att skriva blogg och lyssna på Mc fly.

I morgon: Skolavslutning. Lite blandade känslor om det. Danserna, känns lite sådär! Men det ska vi väl förhoppningsvis klara av. Det som känns allra mest surt är att Guggle inte kommer finnas längre. Alltså att vi ska byta klasser.. Vill verkligen inte det. Trivs så bra med den klassen vi har nu och med de flesta lärarna vi har.. Men men, det är väl smällar man får ta. En till sak som känns surt är (som jag har nämnt ett x antal gånger förut) att man ska jobba. Förstår verkligen inte varför jag syter så mycket för detta! :S hohojaja. Kanske ska säga lite positiva saker med, för det är väl meningen att sommarlov ska vara något positivt? Helgen ska bli sjukt bra! Festa, slappa, förhoppningsvis sola och ha det skönt :) Sedan midsommar, ska bli trevligt. Varesej jag sitter hemma, e med släkten eller e på värsta ravefesten så ska det bli bra. Sen så har vi ju Halmstad med! Det ska med bli otroligt bra!

Vet inte hur många gånger som jag har varit inne på fritidsresor.se och kollat på bildspelet över Monto gordo. Längtar hur mkt com helst. Men är hela 62 dagar kvar! Låter för väldigt mkt, så kan säga 2 månader och 1 dag i stället :) Vill dit nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback