Hejdå datorn.

Nu är datorn inlämnad. Känns himelans tomt faktiskt! Saknar den redan :( Får överleva på att snika in mig på Sandras dator (som jag sitter på nu), o när den är upptagen får jag väl ta den gamla segisdatorn som vi har där uppe. :) Men har lagt in min musik och mina bilder på denna datorn så känner mig ändå som hemma ;) tss. Ringde te jojje nyss och ställde in min bioplan, är verkligen inte biosugen!! Har ont i ryggen med o då är det inte så skönt och sitta stilla på en bio i tre timmar.. Hohojaja :) Så blir nog hemma by my self och myser lr ngt i kväll. Kan behöva en sådan kväll o varva ner lite. Städa lite Sofia Alf hade ju kanske inte varit feel! Får se vad jag hittar på :)

Sommarlovet är verkligen inte långt borta nu. En lärare lyckades höra när jag jämrade mig och sa: Jag vill inte sluta skolan. Han vart överlycklig. haha, men e ju bara för att jag inte får något sommarlov på en gång. Men har man tatt på sig ett arbete så är det så! Men känns lite tungt och svårt .. Men jag tror det är lite en sådan sak som känns jobbig när man är hemma men när man kommer dit så är det rätt okej ändå. Jag hoppas att det är en sådan sak. Det här kommer blir en tuff sommar, men det ska jag banne mej klara av :D:D Massa massa pengar får man ut såklart :) Nee ska sluta babbla massa om jobbet, ni har säkert slutat läsa förlängesen.

Ska ändå bli skönt med sommar lov, det innehåller ju trotts allt flera braiga saker :) Halmstad, lediga helger + en lr tvp veckor lr vad det nu blir med bara slapp, och sen portugal. Kommer blir underbart :) 

//Fia 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback