En vecka.

Nu har nästan en vecka gått på jobbet och tänkte göra en liten snabb uppdatering. Jobbet har varit helt okej, gått bra. Har suttit lite själv medans tekniker och PPLare för Växjö och höglandet vart på kurs. Vilket då innebär att jag och johanna har suttit själva. Men det har ändå gått bra med lite hjälp av jojje! :) Som sagt en vecka bara 7 kvar? :S Såg till min förfäran på en semester lista att jag ska jobba enda till vecka 31.. Inte vad jag blivit lovad. Hmm, får ta en liten mer ordentlig titt på det där.

Helgen blir nog lugn. I mon blire filmkväll med tjejerna, Elina och Lizah åker ju på tisdag ! kan inte förstå att det är dags för er nu, men det kommer gå super. Bli inte för bruna bara ;) Emmelie åker ju på lördagnatt med, o till dej kan jag inte säjja att du inte får bli för brun för det kommer du bli ändå. Själv ska man vara hemma i snart regninga Sverige. Hohojaja.

//Fia

1 månad, 23 dagar.

Kommentarer
Postat av: Sajje

Det börjar bli lite dålig uppdatering här ;)

2007-06-18 @ 11:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback