Avundsjuk

I natt/morgonbitti sitter de där på planet mina små giirls. På väg till bulgarien.. Känns som man själv ska åka så pirrig är man för deras skull :) Vill också följa med ju. Men ni kommer få det så bra så bra! Önskar verkligen att jag med fick åka .. =/ o här sitter ja, 75000 veckor kvar att jobba i kalla Sverige. Nee jag hoppas faktiskt på fint väder på midsommar :D Planerna e i full gång. Det kommer bli SUPER BRA! ;)

Jobbet är faktikst bra! Lite ont i magen har jag och oroar mig alla redan för när jag ska sitta där själv. Vet att allt skulle gå mkt bättre om jag inte oroade mig, men men .. Can't help it och kan verkligen inte fatta varför jag oroar mig så mkt. Det kommer ju gå bra! Johanna sitter själv redan denna veckan och hittills har det gått bra. Kan hon kan jag! haha. Finns ju alltid folk och fråga så att säga :)

En mkt stor fördel med jobbet är att jag får träffa min Johanna varje dag! Du är så bra vännen min :)

//Fia

image80


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback