Tur i oturen

Första lediga dagen rullar på riktigt bra, vaknade dock vid klockan 6 av att emil smsade och skrev att de skulle gå på planet strax. Hörde mamma och pappa stöka där uppe på väg till jobbet, själv somnade jag om med ett leende på läpparna. Vaknade klockan 11, åter igen av att emil smsade och skrev att planet var försenat. haha. Låg också då och tänkte: Johanna har lunch om en timme och här ligger jag och ska strax gå upp. Som hon brukar säga: Skadeglädjen är den ända sanna glädjen.

Gick upp och gjorde lite frukost som jag tog med mig till tvn. Kollade på tvn en stund. Traskade vid 1tiden ner till linda för att hämta min väska som hon hade hittat :D Göttans. Nästan allt som jag haft i var i för sig borta :(  Favojackan, solbrillorna, sminket, hörlurarna till mobilen, sommarkotet och pengarna var borta. Men favoväskan är ju tillbaka nu i alla fall, känns himla skönt! Så tur i oturen får man nog säga att det var i alla fall. Efter det gick jag ner till ica och inhandlade lite grejjer till en sallad asom jag nu har gjort och ätit :) Nu så ska ja krypa ner någonstans och kolla igenom hm, josefssons,ellos och larudutte tidningarna riktigt noga. Kankse man hittar någon ny fin jacka där :) Fick låna en bok av min kära faster i går så kanske man skulle ta och läsa lite.. haha, vilket skämt. Jag läsa frivilligt?! Nee jag ska faktiskt försöka. Har inte sett filmen som alla säger är ganska läskig, När lammen tystnar.

//Fia - 8 dagar.

I would answer all your wishes if you asked me to
But if you deny me one of your kisses, don't know what I'd do.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback