Tell me why this misery won't go away

Helgen har varit bra. I fredags så vart jag med johanna först, åkte ut te Jäbo för att hämta Johan.. Vilket bonnaland! hehe. Men Himla fint var det där han bodde, jätte fint stall o så :) När vi hämtat han åkte vi tillbaka till Johanna en stund. Satt där o tjötade en o killarna började dricka lite sedan gick vi bort te gabo en sväng. Kul o se alla men jag bestämde mig ändå för att gå hem ganska tidigt, sova o kolla på vänner. Lördagen åkte vi in på kvällen och åt hos lina och michaela på Wook, jätte gott. Sedan så åkte vi hem till lizah, satt där bara tjejerna o drack lite :) Mycket roligt. Hade lite teuqila race och längtade som bara den till halmstad :D 

Idag så bestämde ja lizah och ellens oss för att äta lunch tillsammans :) Alltid lika kul att höra på ellens historier och upplevelser! haha jesus amalia. Gick också o kollade på sebbes nya lägenhet :) Hatar verkligen söndagar! Därför var det så skönt just att åka in till stan o träffa er, skratta jätte massa o inte tänka på jobbet. Önskar att jag fick tillbringa hela dagarna med mina underbara flickor.

Nu så sitter jag här hemma och ska nog lägga mej o vila en stund framför tv:n. Sen så ska jag troligtvis bort te johanna en stund o börja planera lite inför morgondagen.

Varför kan inte denna nedrans klump försvinna? Den försvann ett tag i veckan då det kändes bra, men nu så kommer det lik förbannat tillbaka. Är det meningen att man ska må så pga detta? =/. Aja bara tre/fyra veckor kvar. Det ska jag väl klara av. Kan inte beskriva hur mycket jag längtar till att jobbet ska vara över och att mitt sommarlov ska få bara vara sommarlov.

Jag säger som Lizah .. Berg och dahlbana. Det är vad humöret är nuförtiden.

//Fia

1 månad, 6 dagar.

Kommentarer
Postat av: liiizen fiiizen

Gumman förstår hur du känner :( men glöm inte bort att du är bäst :) Hade jag aldrig lärt känna dig hade jag aldrig lärt känna min underbara Grisi :) Du&Jag

2007-07-02 @ 11:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback