Sista dagen

Oj vad busig jag känner mig nu. Sista dagen på jobbet, lönen är kommen så tycker inte att det gör så mycket om jag busar lite. Saker och ting är ganska lugna här på relacom för tillfället för min del, känns som om jag knappt har börjat jobba här och nu så ska jag sluta efter sju veckor. Så nu blir det slappa innan skolan börjar igen. Skolan, vad är det? Känns som man inte kommer ihåg att den finns överhuvudtaget längre. Drömma kan man ju ;)


I helgen blir det lite blandat. I kväll blir det troligtvis lugnt och mys, i morron så är det log fest :) Ska bli himla kul om vädret tillåter och om skjuts fixas.. Får ringa runt till mina brudar i dag, höra med dom lite. Och söndag blir det ut till kusinerna en sväng. Det blir nog en bra helg.


De pratar här om att det sägs att om det regnar i dag så kommer det att regna i sju veckor till, och det ösregnar i dag :O Usch! Nee idag är jag inte skrockfull, jag hoppas på fint väder i augusti. :) Dags att sluta innan någon kommer på mig, ha det bra gott folk!


//Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback