Regn och toppenhumör

Ja trotts det dåliga vädret lyckas jag hålla humöret uppe. Sis åkte till Ayia Napa i natt, så rätt dag att åka på. Johanna och dom kom hem från turkey förra natten, kanske inte så bra natt att komma hem till sverige på. Bara massa massa tråkigt regn. Sista veckan på jobbet nu, ska bli så grymt skönt med några veckor semester innan skolan börjar :) Åka till portugal och slappa lite med, bara 15 dagar kvar dit. Nyss vart de ju 2 månader och nu bara 2 veckor.. Hoppas denna veckan går snabbt med :) Sen är det ju logfest i helgen! Ska bli roligt :D Har faktiskt inte så jätte stora förväntningar.. Får hoppas att vädret bli bra hela helgen, så jag kan få rida kusinernas hästapolle på söndag med :) Varken jag eller Patbone tyckte det vart så kul sist i regnet och blåsten. haha.

Åkte upp till a6 en stund i dag efter jobbet, och hade sån tur med att mamma ringde i samma stund som jag satt på bussen och sa att de skulle upp till a6 och handla lite = skjuts hem. As gött, slippa 25an :) Köpte en hel del på den lilla stunden jag var där. En tröja till helgen och ett halsband till det. Hittade jätte fin väska på vila och sen fick det bli en brun ögonskugga med, blev så förtjust i linas i halmstad (A).

Så ett litet tips för er som sitter hemma hela dagarna och tjurar över regnet: 
* Åk in till a6, shoppa! (Trotts att det är mkt folk så är det rea på flera ställen, och alla vet ju att när man fyndar massa blir humöret genast på topp)
* Lyssna på massa bra musik! (Gör också genast humöret bättre)

//Fia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback