Lördag

Time för att blogga lite igen kanske. Känner mig ganska tom på ord just nu men ska se om ja kan knapra ner några rader :)

Helg nu, underbart. Var med tjejerna i går, underbart. Halmstad på onsdag, underbart. Jag har trotts allt massa bra saker framför mig att se fram emot nu. Hoppas på att det fina vädert kommer fort som attan, att de två och en halv veckorna jag har kvar på jobbet går fort som attan och att resten av sommaren blir bra som attan.

Gårdagen var jätte trevlig. Vart hemma hos Elina lagade mat kollade på tv, var ute och gick och spelade barngeni.. Det vart jätte mysigt :) I dag skulle pappa och mamma åka in till pappas jobb för att hämta bilen som pappa lämnat där igår. Då passade jag på att  smita in på hm och köpa ett par solbriller. På hemvägen hyrde jag en film som ja nu har kollat på. Ikväll blir det nog lugnt, pratade om bio men filmen vi ville se går ju inte .. :( Får la se vad vi hittar på istället :)

//Fia



Was I invading in on your secrets? Was I too close for comfort?
You're pushing me out when I wanted in, What was I just about to discover
When I got too close for comfort, driving you home? Guess I'll never know

image88

Kommentarer
Postat av: Sajje

McFly =) <3

2007-07-09 @ 18:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback