Logfest

Igår var det då logfest. Åkte in till vichan med fyra bussen, blev ganska många i där i hennes lägenhet. Det blev lite ölspel och lite av varje. Väldigt trevligt! Sen så åkte vi till logen med åtta bussen. Gick till dansgolvet direkt och det tog nog en timme innan några fler kom upp och dansade. Jaa det blev dans i stort sett hela kvällen och det var så jag ville ha det :) Det var jätte kul faktiskt. Dock försvann ju min väska :( Min nya fina, och min favorit jacka och lite smink. Otroligt att folk inte kan hålla reda på vad som är deras och inte .. Men men tur att jag inte hade med mig plånboken då i alla fall. Har ringt till en vakt där ute nu som skulle höra av sig om dom hittade den. Annars lovade mamma att hon kunde betala för en ny likadan väska om de finns kvar (A) Ibland är hon himla bra morsan :) Nu så ska vi strax i väg till kusinera på lite kalas. :)

Nu är det bara nio dagar kvar tils vi åker till portugal! Helt sjukt. Och inget jobb i morgon! Det känns väldigt konstigt. Denna söndag som jämt känns så vemodig för att det är en ny veckas jobb igen behöver nu inte känns så vemodig. Men kommer nog trotts allt sakna folket på relacom och teknikerna i växjö =/

//Fia

Du har något speciellt. ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi hittade den ju :D

2007-07-29 @ 18:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback