Ge mig onsdag

På onsdag åker vi neråt Halmstad, om tre dagar så slipper jag jobbet för några dagar och får bara göra det jag tycker om mest. Umgås med mina underbara damer, festa och förhoppningsvis sola och bada. Det mesta är fixat nu, sitter o bränner en skiva med lite nya låtar. Kommer bli skit bra! Har inte packat än bara..=/ Och jag vet med mig att jag kommer att vara helt slut när jag kommer hem från jobbet de här dagarna. Men jag orkar inte nu heller! Hohojaja. Ska kämpa mig igenom dessa tre dagar på jobbet nu, låt dom gå snabbt!! Sen .. Sen ska jag ha roligare än vad jag har haft på riktigt riktigt länge.

//Fia

Kommentarer
Postat av: Liiizenfiiizen

Filus :) Vi kommer ha förbaskat kul :D Du ska ju hjälpa mig ragga med juh :D Älskar deeej :)

2007-07-08 @ 21:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback