Trött.

Nu är jag trött! Inte för att jag har gjort så mycket speciellt men ändå. Vart uppe klockan halv sju och halv sex de senaste dagarna i för sig.. Kanske inte så konstigt om man är trött då. Jobbat idag igen, gick bra. Fortfarande väldigt lugnt hoppas det fortsätter så nästa vecka också. Har varit på hv nyss :) De förlorade i för sig med 4-5.. Deras prestation vart ju inte så där jätte imopnerande faktiskt! Och byt ut liv nu för fan säger jag. (A) hehe. Den unga killen som spelade lite var dock ganska bra tyckte jag, tedenby eller vad han hette. Nåväl, de ligger ju bra till så den här förlusten gjorde väl inte så jätte mycket. Alltid lika trevligt att gå på hockey ändå.

Nu så har jag hittat en ny "nyår outfit". Provade Sandras gråa klänning med lite paljetter på upp till. Den får det bli, och ett par snygga öronhängen och knästrumpor. Träffade även Lizah i första pausen och pratade lite strunt. Vart så längesen nu, så nu var det verkligen dags. Så kom vi också fram till att det var en bra ide och samla i hop folket i mon de som kan och prata lite nyår. ;) Nehe, nu så ska jag nog krypa ner framför mitt vänner. Trevlig kväll!

//Fia

Kommentarer
Postat av: Lizhen

Daaaarling :D

2007-12-29 @ 13:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback