Relacom och körskola.

I dag känns det som om jag har fått med mej lite nya intryck av nygamla saker.. eller något. Han nämligen spenderat största delen av dagen på Relacom. Dags att tjäna lite pengar igen. Vart dock inte så hårt i dag, satt tillsammans med johanna på höglandet och repeterade mest. Sjukt vad minner sviker mig! Jag brukar vanligtvis inte ha svårt för att komma i håg saker, men här var det mycket som jag inte kom ihåg. Men men, jag hoppas det kommer tillbaka med tiden. Jag börjar kanske bli gammal ;)

Vid halv fyra tiden var det dags att dra sig från jobbet till körskolan. Körlektion med markus var det idag, Tompa vart lite julledig. Det var lite småkul att köra med någon annan faktiskt och gott luktade ju gossen med ;) Det ska gudarna veta, haha. Nemen han tyckte jag körde bra (sa han i alla fall) och att det inte är jätte långt kvar för mig. Vart ju några grejer under färden som jag skulle kunnat göra betydligt bättre men det är väl bara att träna. Måste boka fler lektioner.. Eller? Det har jag aldrig riktigt fått klart för mig men det måste jag göra.. Pluggade lite teori med. Har kommit till den sista delen som heter fordon. Man ska kunna massa om bilen vilket verkerligen inte är min starka sida. Usch fy och blä.. Det går inte särskilt bra. Blir bara sur över hela tiden att jag inte kommer i håg eller kan det jag ska kunna (även här sviker mitt minne något rejält). Om någon har någon bra pluggteknik till körkortet så please dela med er av den, jag behöver den verkligen!!

Jahopp i mon blir det bussen tidigt till arbetet. Så i kväll blir det även en tidigt kväll för Fia lotta. I går kväll var jag med johanna och gänget. Trevligt trevligt! Satt hos jai och tjötade lite sen så skulle några in till huset och resten av oss åkte till mc donalds i stället (jag åt inte). Efter att de vart inne på huset i tjugo minuter ville de att vi skulle komma tillbaka och hämta dom, haha var tydligen inte så mycket att ha. Well well, var väl tillbaka i norrahammar strax efter elva och då bestämde jag mig att det var dags för mig och turbo alf att brumma hemåt och sova. 

Var även inne på rean i går. Tyckte inte det var så mycket att ha faktiskt! Men köpte i alla fall en bh, öronhängen, knästrumpor och mascara som inte var på rea. En del av dessa saker var tänkt till min nyårs outfit som jag även provade på i går, var inte så fin som jag hade tänkt mig.. Men får väl se, jag har ju inte bättre att ha på mig heller så.. Nej nu är det  dags att dra, tjingeling!

//Fia

Kommentarer
Postat av: Lizhen

SAKNAR DIG

2007-12-27 @ 21:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback