Lördag kväll.

Sitter nu och väntar på att min buss ska gå. Hem till ellen ska jag och umgås med henne och jossey. Ska bli mys :) Beställa hem lite mat och så. Springer runt här hemma och letar efter min svarta kofta, hittar den inte alls så drar slutsatsen att sis har snottat den.. Jaja får väl hoppas på att den inte behövs to night.

Vaknade ganska tidigt idag och följde med mamma och pappa först till kusinerna för att hämta jultidningar vi beställt, haha. Fikade lite och så :) Sen åkte vi till farmor handlade lite åt henne och så. Jag körde hela tiden, så blev en hel del körning i dag. Det gick faktiskt bra! Skönt det. Har även bokat teori prov nu så det får bli hård plugg nu framöver. :)

//Fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback