Linjära funktioner.

Nu är matteböckerna framme och jag pluggar. Går dock inte så bra som jag vill, förstår inte så mycket som jag vill. Kanske hade behövt den där extra matten ändå? Nu har jag ungefär kollat igenom hälften vi har prov på tror jag, så nu tar jag hälften i morgon.. Om jag hinner, när ska jag hinna det förresten? Nu förtiden slutar vi ju tre från dansen. Shiit pommes frit, aja det löser sej. Dagen i dag har bestått av lite allt möjligt. Drig mig till stallet en sväng i förmiddags för att kolla på emmelie och hjälpa till på tävlingen. Det gick bra, kallt som attan bara. Skutt var i alla fall jätte duktig! Så nu är han välförtjänt sin viloperiod. Han ska få ta det lugnt nu i cirka två veckor, typ vila varannan dag och gå lugnt varannan dag. Bygga lite muskler och så inför den kommande säsongen då han ska komma ut på tävlingsbanan och träna ordentligt så det blir något riktigt bra av han. ;) Var hemma ca två. Åt och lite så la mig och kollade på en beck film. Ganska bra faktiskt! Slumrade en timme efter filmen. Sen så var jag tvungen att dra fram matteboken och börja plugga. Nu så ska jag hoppa in i duschen och sen så får vi se om det blir lite mer plugg eller om det blir tvn eller något annat.

Slutar skola på onsdag då. Ska bli kanon skönt! Lite vila, lite jobb och sådär. Blir inte så mycket jobb som man kanske skulle behöva om man tänker pengamässigt. Men jag tror det blir ganska lagom ändå. Timlönen är ju ganska bra så det ska nog räcka ändå! Ska försöka hinna plugga så mycket som möjligt också på teorin. I have too!

Nehe duschen var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback