Jullov.

Nu är det jullov och dags för lite uppdatering i bloggen. Matteprovet vi hade gick hyffsat, tror jag. Känns skönt att ha det överstökat. Har gjort klart svenskan också så ska bara skicka in den när jag har fått knas på källorna och det. Skolavslutning vart det i går och vilket för oss dansare innebär dansuppvisning. Gick väl bra, gjorde lite små fel lite här och där men det skiter jag fullständigt i. Efter avslutningen åkte vi till vasas och fikade/åt. Mummsi! Sedan kom johanna och gick på stan med mig en sväng. Sedan skulle jag ju ut till stallet och kom på den brilljanta iden om att johanna skulle göra mig sällskap, vilket hon mer än gärna gjorde. Så vi åkte ut dit och pysslade om skutt lite. Sen så åkte vi hem och åt inte pizza, kollade på tv och så. Gick och la mig ganska tidigt. Gick upp vid cirkus sju i dag och åkte in för att ha körlektion. Det gick ganska bra :) Pluggade lite teori och så med. Gick sedan i min ensamhet bort till alcamo och åt en smarrig sallad, tog även med mig en hem till stora syster (A) Snäll jag är. ;) haha. Och nu sitter jag här.. Under dagen som kommer ska jag ta det ganska lugnt, kanske städa lite, plugga osv. Sen blir det nog att träffa flickorna en stund i kväll. 

//Fia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback