Julklappar.

Jag är något riktigt grymt trött! Ska gå och lägga mig extra tidigt i dag. Tror tröttheten efter helgen kommer nu.. I alla fall, har varit på a6 i dag efter skolan med Johanna och köpte julklappar. Har köpt alla nu! Känns väldigt skönt, nu kan man även stryka det från min att göra lista. Inslagna och allt är dom nu också! Har varit riktig julstämning i dag faktiskt. :) Blev lite julpynt på matematiken och på engelska spelade vi jul spel och lite liknande. I morgon är det prov i psykologi som man inte kan plugga till typ. Sen så är det bara en inlämning kvar om jag inte räknar helt galet. Inte den allra lättaste ifs.. Boken ska ju vara utläst tills på fredag också, har en sisådär en hundra sidor kvar och det tvivlar jag på att jag kommer att läsa tills dess. Får göra mitt bästa ändå helt enkelt. Nästa vecka är det ju antivåld vecka, så då blir det inte mycket vanlig skola. Sen så är det bara en vecka kvar. Nu dröjer det inte långt förrän det är jullov! Ska bli underbart. Troligtvis lite jobb där med och det är precis vad jag behöver!

Imon blir det stallet efter skolan. På torsdag blir det körskolan och plugga efter skolan. På fredag blir det stallet lite senare på kvällen och sova över och ha utsläppet. Sen så blir det väl att man hjälper till på löshoppningen också.. Får se lite. Sen blir det väl upp tidigt på söndag för utsläpp igen. Så får man väl se lite hur länge man är kvar i stallet efter det. Blir nog en lugn helg i alla fall!

Nu så ska jag kolla lite tv, kanske äta lite fett (A) Sen så blir det sängen tidigt banne mej, för att orka med morgondagen. Känns som om att något tynger mig, att jag har massa att göra hela tiden som jag inte hinner med. Men det gör jag! Det borde jag göra. Måste bara intala mig själv det också. Kom igen nu fia, graska upp dej ;) 

//Fia - 40 dagar tills jag fyller 18 :D

Kommentarer
Postat av: Lizhen

40 dagar ;) sen är du en stor flicka :)

2007-12-04 @ 21:58:47
Postat av: Ellen på smällen.

Grattis i förskott gumman!!!! haha ;)

2007-12-05 @ 21:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback