Helgen.

Sitter här och smygpluggar lite. Skriver några meningar, går in på lite annat, skriver några meningar till osv. Det blir så när man går på IT skola och allt plugg finns på datorn. Tänkte nu mina kära vänner beräta för er vad jag har gjort den här helgen.

Fredag: Började med att vi slutade ganska sent så var tjurig över tanken att jag var tvungen att hem och stressa massa för att hinna ut till stallet och fixa allt innan idol började. Nåväl, ute i stallet strax innan halv sex. Mockade och fixade lite sedan traskade jag emmelie skutt och hector upp tilll ridhuset och red i cirkus en timme. Gick faktiskt bra, han var hyffsat lugn. När vi var färdig ridna nattade vi hästarna och gick vidare in till Eva där det blev mys med alla hundarna och Idol. Tyckte att Amanda skulle vinna, men Marie var ju bra hon med.. Väldigt jämt var det ju också! Nåväl, det var en väldigt mysig kväll/eftermiddag måste jag säga.

Lördag: Sov i stallet så det blev upp tidigt och släppa ut hästarna, hjälpa till på löshoppning och lite så. Var hemma igen vid halv tvåtiden. Sov lite middag och så. Sedan kom johanna till mig och sedan ytterligare lite folk. Bestämde oss efter många om och men att vi skulle dra oss ut till Jäbo istället. Så jag johanna johan jai albin och tim drog ut dit, drack lite öl och umgicks :) En himla trevlig och rolig kväll faktiskt.

Söndag: Vaknade upp i Jäbo vid halv elva tiden och åkte två timmar senare till taberg för att ära pizza. Mums! och nu så är jag hemma igen och som sagt smygpluggar lite. Ska fortsätta med det ett litet tag till och sedan ta en välbehvöig dusch och kolla på vänner . :) I morgon startar dagen med bio, antivåld vecka som sagt. Det ska bli skönt att slippa för mycket plugg nu faktiskt!

//Fia ♥

I need it when I want it I want it when I don't
Tell myself "I'll stop" every day, knowing that I won't.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback