Helgen slut och stressen tillbaka.

Japp då var helgen slut och stressen och pressen tillbaka igen. Brukar vara så när måndagen kommer.. Vädret gör inte saken heller bättre. Regn slask och usch och blä. Jag och Sophie bad om att få gå tidigare från dansen,inga glada miner hos lina men det skiter jag fullständigt i. Måste göra lite engelska. Har redovisning i mon och vi har inte gjort klart vad vi ska säga .. Ska fixa lite med det tänkte jag. Nu så har jag satt på lite vänner på tv:n och hoppas att humöret stiger. Ikväll blir det lite hoppsa loppsa, hoppas det går bra! Känner också stress med tiden. Jag hinner inte med !! Jag behöver att dygnet förlängs med i alla fall fyra timmar .. Gaah

Helgen har varit helt okej. Tänkte dra igenom den lite snabbt. Fredag, var jag bara hemma kollade på Idol med Sandra. Var faktiskt skönt att bara ta det lugnt! På lördagen åkte jag och Sandra in till stan en sväng, köpte julklapp till mamma och Sandra till Martina. På kvällen kom tjejerna hem till mig och så blev det lite party. Var en helt okej kväll. Har nu fått  reda på en del saker som jag sagt som mitt minne har lämnat utanför mig. haha. Men det bjuder jag på ;)

Har betalat in resan i dag med. Känns jätte skönt och bra! 12 augusti 2008 drar vi till Sunny Beach. Nu kan man lägga det lite bakom sig och fokusera på lite annat. Det är ju faktiskt inte långt kvar till Vemdalen :) Ska bli jätte roligt det med.

Nehe plugga lite sen käka sen stallet. //Fia

       

Kommentarer
Postat av: martiina

tack för en trevlig kväll gumman:) du är min klippa! (L)

2007-12-03 @ 16:33:59
Postat av: Lizaah

Nästa sommar blir great ;)

2007-12-04 @ 08:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback