Happy thoughts ?

Lite musik på och humöret höjs på en gång. Mitt humör höjdes nu av lite sång och dans blev dessutom mycket piggare. Varför kan inte det här hända mig mitt på dagen i stället?! Talar man bara in sig själv att allt är bra så blir de det. Ser man allt på ett positivt sett så blir man genast mycket gladare. Joo men visst det är jätte synd om mig som kommer ha körkort inom 3-4 månader, som har en bra moped, som han en halvt egen häst och går i skolan och har minst godkänt i alla ämnen. Hur dumt låter inte det då? Jag jämrar mig hela tiden över att det är jobbigt med körkortet har massa panik över att jag ska skriva teoriprov om cirkus en månad, min moppeded funkar inte för tillfället och bla bla. Varför klaga så mycket? Nee nu så ska jag försöka se det från en ny positiv vinkel. Jag ska lyssna på massa glad musik, kolla vänner och bara tänka glada, positiva tankar och njuta av vad livet har att erbjuda. :)

//Fia

I just want you hear to night holding on to me so tight.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Bra tankar fia !!

2007-12-07 @ 09:36:14
Postat av: Lizhen

Du är helt klart bäst!

2007-12-07 @ 12:29:34
Postat av: martiina

va härligt med ett glatt inlägg;)

2007-12-07 @ 15:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback