2007.

År 2007 går mot sitt slut. Jag anser nog att det har varit ett bra år, där än en gång resorna under sommaren har varit en höjdpunkt. Tror aldrig att jag kommer glömma bort våran lilla weekend till Halmstad och hur grymt kul vi hade trotts alla saker som hände. Resan till Portugal med min päron och Emma Erikson var också helt underbart bra. Väldigt roligt hade vi där också. Sen så har vi ju alla bra stunder med mina underbara flickor, en hel del bra fester i våras. Emmelies födelsedag på tsk, valborg på nik och så vidare. Jobbade massor i sommras, var ju kanske inte det roligaste jag har gjort men nyttigt med arbetserfarenhet och gött med pengar. Sen så kom hösten och det som jag kan komma i håg som störst höjdpunkt därifrån var nog att jag och Emmelie fick en liten hästapålle att ta hand om. :) Sen även här så har vi damer haft en hel del grymt bra kvällar tillsammans.

År 2008 kommer nog bli ännu bättre. Vi börjar med att infira det nya året hos Lizah. Det blir lite god mat, dricka, spel och singstar :) Sen så får vi se om det blir lite party på det eller om vi stannar kvar. Kommer nog bli kanon! Sen så ska vi ju fortsätta och jobba med våran Skutt jag och Emmelie. Ska bli kul om vi lyckas komma ut på tävlingsbanan (vilket vi ska). ;) Sommarn är nog det jag ser fram emot mest detta året (som varje år). Där vi redan har en massa planer. Får väl se vilka som går igenom, men en som är fastspikad det är i alla fall Sunny beach i augusti. Längtar sönder mig efter det. Får ju inte glömma att detta kommer blit det gyllene året med körkort och krog, alltså att jag kommer fylla 18 år. Ska bli underbart!!

Tack för ett bra år allt folk som har varit i min omgivning,
och hoppas att ni får ett nytt riktigt gott år! För det har jag banne mej tänkt att ha :D

Kommentarer
Postat av: Lizhen

08 kommer bli kanon :D

2007-12-30 @ 13:47:39
Postat av: Mårten

Det här året tillsammans kmr bli oslagbart ;)

2007-12-31 @ 10:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback