Svanhamn , whata fuck ?!

Nyss hemkommen från första dagen i skolan och det känns för jävla bra faktiskt. Lov är alltid det skönaste och bästa som finns men om inte skolan hade funnits så hade man ju aldirg uppskattat loven. Morgonen i dag började med att väckarklockan ringde tio i sju. Fia vart ganska klarvaken (suprisingly) så traskade upp, tog en timme senare moppen till sophie för att ta bussen till skolan. På väg till bussen mötte vi också michaela och jossan, kändes himla konstigt att vi var på väg till skolan.. När vi väl kommer dit är det samling i aulan där nya rektorn babblade lite och vi fick reda på våra nya klasser och lite lärare så där. Alla dans, häst och crosstraningare kom i klassen Svanham (va fan är det för namn då? :S) Detta innebar att alla tjejer som valt samhälle från vår förra klass Guggle kom i samma klass igen :D o det var himla roligt. Sedan fick vi lite innebandyfolk också, så det känns jätte bra med klassen. En ganska lite klass på 17 st pers varav 11 är tjejer tror jag. hehe. Åkte och åt på max efteråt med "gänget" så att säga. Mkt gott! Känns skönt att få träffa alla er nu igen varje dag :D Sura med att börja skolan är ju dock att man inte träffar elina och lina lika ofta.. men men, helgerna finns ju fortfarande kvar :)  

Jahaja, vad ska man göra här hemma nu då? Har massa energi nu känner jag. Vill göra massa saker :P Aja .. Får väl bli tv:n eller något i alla fall.  

//Fia

Kommentarer
Postat av: Liizah

Svanhamn :D yeah right haha ;)

2007-08-21 @ 15:02:48
Postat av: martina

och mej me ju:( haha ne men vi får se til att träffas ändå!

2007-08-21 @ 22:02:15
Postat av: Hanna panna stekpanna

Eran skola upphör aldrig att förvåna mig. Svanhamn? Men personlighet är ju A och O här i
livet;) puss gumman.

2007-08-22 @ 11:27:24
Postat av: Svanhamn !

Klaga inte på mitt namn tack :D
Jag tycker faktiskt att de är fint..

2007-08-23 @ 19:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback