Sommar 2008

Kära datorn är tillbaka, wihoo :) Känns lite små skönt. Vad som inte känns lika skönt är att vi har fått två uppgifter i stället för lektionerna vi skulle haft, och att jag inte börjat på dessa uppgifter än.. Men jag har all tid i världen! Or not. Jobbigt med alla nyua saker på datorn, ett annat internet, annan media player, annan word. Men men, man vänjer sig väl.

Är man inte helt sjuk om man sitter och tänker, planerar, längtar och inte kan prata om mycket annat än en resa med alla tjejerna nästa sommar? Om ETT ÅR. Jag är nog dödsjuk i så fall. Har suttit och kollat på fritidsresor en del, resorna till nästa sommar har ju inte kommit ut än men det går att kolla lite ändå. Har tre resemål hittills som jag tycker skulle vara himla intressanta och roliga att åka till. Sandra berättar massa om Magaluf som hon och hennes tjejkompisar var i förra året, hur mkt hon längtar tillbaka och det varit den roligaste resan hon varit på, tycker det verkar kanon. Har också kollat en del på Tunisien som verkar jätte fint och härligt :) Verkar som om det kan finnas lite av allt möjligt där, vilket jag anser som mycket positivt. Sen har vi ju också vårat Sunny beach, vilket jag inte har läst något om, men det räcker med att elina och lizah berättar om sina galna upplevelser där nere :) Låt sommaren 2008 bli något alldeles enastående!!

Jag säger ju det, "dödssjuk". Men jag vet att jag inte är den ända! :) <3

//Fia


Kommentarer
Postat av: Liizah

Åhhh vad jag lääängtar :D

2007-08-26 @ 13:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback