A6

Hej gott folk!
Hemskt vad blogg ambitös jag har blivit nu då. haha, så går det när man inte har något bättre för sig. Ställde klockan på halv elva i dag, det var bestämt att åka till a6 med emma pemma. :) Satte mig nästan på en gång vid datorn och exprementerade med pappas ipod. Men hur jag än gjorde så fick jag inte över någon musik till den.. Till slut var det bara en halvtimme kvar innan bussen gick och då var jag tvungen att lämna datorn. En helt kanon dag på a6 bidde det. Det första jag gjorde var att gå in i tre butiken för att höra om det gick att köpa hörlurar till mobilen eftersom mina försvann i lördags. "Vi har inte inne dem just nu men det finns på teknikmagasinet för fyrahundra kronor. Hell no att jag köper ett par hörlurar ör fyra hundra kronor.. Då kan jag lika gärna köpa en ny mp3. Så där gick jag och undrade vad jag skulle lyssna på komande vecka. Emma och jag gick runt i säkert alla affärer på a6 fem gånger, köpte totalt: Ett vitt linne, en del smink, svarta kortbyxor, en scarf, flipflops och ett par solglasögon. Mkt nöjd! :) Emma köpte också en hel del. Sen hem vid halv fem tiden, tänkte ge Ipoden ett til försök. Och helt plötsligt fick jag en massa musik på den. Fråga mig inte hur! haha. Ikväll blir det nog soffan och en bra film och längta som bara den till nästa vecka! :) Bara sex dagar kvar nu. 

//Fia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback